Rozstrzygnięte
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 42/2023 – Wykonanie usługi kompleksowego, codziennego sprzątania pomieszczeń Instytutu De Republica w 2024 roku. (zmienione)
Instytut De Republica zaprasza do złożenia oferty.
Przedmiot zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
- Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi kompleksowego codziennego sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z sanitariatami i pomieszczeniami kuchennymi, użytkowanymi przez Zamawiającego w lokalu znajdującym się na 5 piętrze budynku położonego w Warszawie przy al. Jana Pawła II 29 w od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Sprzątanie odbywać się będzie 5 razy w tygodniu w dniach roboczych, po godzinach pracy Zamawiającego, tj. w godzinach pomiędzy 18:00 – 7.00.
- Powierzchnia objęta usługą sprzątania wynosi łącznie 963,30 m.kw. (nie obejmuje pomieszczeń informatycznych oraz archiwum) i składa się z:
- 21 pomieszczeń biurowych (wykładzina dywanowa) o łącznej powierzchni ok. 478 m.kw.,
- 2 sal konferencyjnych (wykładzina dywanowa) o łącznej powierzchni ok. 109 m.kw.,
- korytarzy (wykładzina dywanowa) o powierzchni ok. 238 m.kw.,
- 2 kuchni (panele podłogowe, glazura przy szafkach) o powierzchni 45 m. kw.,
- 6 sanitariatów (glazura, terakota) o powierzchni 31 m.kw.,
- 4 magazynów (wykładzina dywanowa) o powierzchni 63 m. kw.
- W ramach usługi codziennie po dniu roboczym będą wykonywane następujące czynności:
- sprzątanie pomieszczeń biurowych i korytarzy w tym:
- wycieranie kurzu, odkurzanie podłogi i mebli, a w przypadku zabrudzenia ich czyszczenie,
- mycie i dezynfekowanie przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach, tj. mebli, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, parapetów okiennych, drzwi, itp. środkami myjąco – konserwującymi,
- utrzymanie czystości w toaletach w tym:
- mycie i czyszczenie,
- dezynfekcja urządzeń sanitarnych, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło i papier, itp.
- uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych, tj. papier toaletowy (do pojemników), mydło w płynie, kostki zapachowe WC,
- na wniosek Zamawiającego mycie ścian
- utrzymanie czystości w kuchniach w tym:
- sprawdzenie i opróżnienie zmywarki po umyciu naczyń oraz wstawienie brudnych naczyń do zmywarki
- czyszczenie urządzeń AGD – ekspresów do kawy, mikrofalówek itp
- czyszczenie zlewozmywaków, suszarek do naczyń itp.
- na wniosek Zamawiającego mycie lodówki oraz ścian
- wszystkie pomieszczenia:
- dezynfekcja klamek, poręczy i innych powierzchni mogących mieć wpływ na przenoszenie alergenów oraz wirusów,
- opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków foliowych, wynoszenie nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbanie o czystość w tych miejscach,
- opróżnianie niszczarek,
- czyszczenie wycieraczek w siedzibie IDR.
- Na wniosek Zamawiającego mycie ścian (mycie interwencyjne w przypadku awarii), pranie wykładzin dywanowych:
- na wypadek awarii (pranie interwencyjne, w szczególności w salach konferencyjnych i pomieszczeniach wykorzystywanych przez firmy cateringowe),
- pranie wykładzin korytarzy i pomieszczeń biurowych raz na pół roku.
- Raz w miesiącu:
- mycie wszystkich okien (wewnątrz) ilość 65 o wymiarach 150 cm x 150 cm
- mycie szklanych ścian wewnętrznych o wymiarach: 765 cm x 260 cm + 186 cm x 250cm + 210 cm x 260 cm.
- mycie szyb w oknach drzwi wejściowych 210cm x 250cm oraz 260cm x 320cm a także 195cm x 270cm.
- mycie witryny szklanej z książkami 190 cm x 260 cm
- sprzątanie magazynów o powierzchni 63 m.kw.
- Usługi sprzątania będą dokonywane własnym sprzętem i za pomocą własnych środków czyszczących oraz worków. Wykonawca zapewnia także papier toaletowy (miękki biały, celuloza lub makulatura, minimum 2 warstwy – typ jumbo) i ręczniki (białe celuloza lub makulatura, typ ZZ) oraz środki do dezynfekcji rąk i powierzchni.
- Zamawiający wymaga stosowania produktów do czyszczenia oraz akcesoriów do czyszczenia o niskim poziomie wpływu na środowisko (w tym wyrobów z mikrofibry); stosowania energooszczędnych urządzeń energetycznych (w tym odkurzaczy); dostarczania produktów jednorazowego użytku o niskim poziomie wpływu na środowisko.
- Środki czystości dostarczone przez Wykonawcę będą posiadać atesty oraz świadectwa dopuszczające ich stosowanie w pomieszczeniach, w których mogą przebywać ludzie; atesty i świadectwa zostaną na każde żądanie przedstawione Zamawiającemu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin świadczenia Usług w przypadku zmiany organizacji czasu pracy Zamawiającego, jak również możliwość wstrzymania usług sprzątania powierzchni biurowej w związku z możliwością pracy zdalnej pracowników – informując o tym Wykonawcę na dwa dni wcześniej. W przypadku odwołania zawieszenia usług sprzątania, Zamawiający powiadomi Wykonawcę dwa dni wcześniej. W przypadku zawieszenia usług sprzątania Wykonawcy należne jest wynagrodzenie w wysokości 50% stawki za dzień roboczy za każdy dzień zawieszenia usług sprzątania.
Inne warunki zamówienia :
Ofertę należy złożyć na całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W tym przypadku Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców.
Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego.
Termin wykonania zamówienia lub czas trwania zamówienia: 02.01.2024 r. – 31.12.2024 r.
Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Warunki udziału w zapytaniu:
1. Warunkiem udziału w zapytaniu jest dostępność usług i gotowość ich świadczenia na rzecz Instytutu De Republica zgodnie z punktem 2 niniejszego zapytania ofertowego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że:
- a) wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usługi sprzątania pomieszczeń biurowych o wartości minimum 40 000,00 zł każda.
2) wobec Wykonawcy nie została otwarta likwidacja lub ogłoszona upadłość, lub ogłoszono upadłość wraz z zawarciem układu zatwierdzonego prawomocnym postanowieniem sądu, który nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego.
3) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835).
WIĘCEJ INFORMACJI W ZAŁĄCZONYCH PLIKACH DO POBRANIA /PONIŻEJ/
Zmiana treści nr 1 z dnia 19/12/2023:
W związku z zapytaniem Wykonawców o ilość pracowników stale (na co dzień) pracujących w IDR.
Zamawiający informuje, że na co dzień w Instytucie pracuje do 30 osób.
Dodatkowo Zamawiający informuje, że podczas konferencji organizowanych w siedzibie Instytutu, może uczestniczyć do 30 – 35 osób
Składanie ofert:
Upłynął termin składnia ofert (22/12/2023 do godziny 08:00)
Oferty zawierające wszystkie wymagane załączniki należy złożyć do dnia 22/12/2023 do godziny 08:00:
- osobiście w siedzibie Instytutu De Republica (Al. Jana Pawła II 29, piętro 5, 00-867 Warszawa) z dopiskiem na kopercie "ZAPYTANIE OFERTOWE NR 42/2023 – Wykonanie usługi kompleksowego, codziennego sprzątania pomieszczeń Instytutu De Republica w 2024 roku."
- poprzez przesyłkę pocztową lub kurierską na adres Instytut De Republica, Al. Jana Pawła II 29, piętro 5, 00-867 Warszawa z dopiskiem na kopercie "ZAPYTANIE OFERTOWE NR 42/2023 – Wykonanie usługi kompleksowego, codziennego sprzątania pomieszczeń Instytutu De Republica w 2024 roku."
- drogą elektroniczną na adres email , do wiadomości . W tytule prosimy o wpisanie "ZAPYTANIE OFERTOWE NR 42/2023 – Wykonanie usługi kompleksowego, codziennego sprzątania pomieszczeń Instytutu De Republica w 2024 roku.". Do wiadomości należy dołączyć podpisany i zeskanowany formularz oferty lub formularz oferty opatrzony podpisem elektronicznym oraz pozostałe dokumenty, o których mowa w zapytaniu.
Data publikacji: 14/12/2023, 18:13:51
Podmiot udostępniający: Instytut De Republica
Informacja o wyborze oferty:
ZAWIADOMIENIE
Zamawiający – Instytut De Republica, informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.
Jako ofertę najkorzystniejszą uznano:
IN & OUT Wojciech Wrzosek ul. Szyszkowa 5 05-850 Umiastów
z ceną brutto za całość zamówienia 73 169,01 zł
Uzasadnienie:
Oferta wybranego Wykonawcy spełnia wszystkie wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym i zaoferowała najniższa cenę, uzyskując maksymalną liczbę punktów w ocenianym kryterium.
Dziękujemy za złożenie ofert w ww. postępowaniu prowadzonym przez Instytut De Republica.