Rozstrzygnięte
Przedłużony termin
ZAPYTANIE OFERTOWE 29/2023 – Dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz wykonanie, dostawa montaż zabudowy meblowej do nowej siedziby IDR ( 2 części). (zmienione)
Uzasadnienie przedłużenia terminu:
Zamawiający, w związku z modyfikacją dokumentów zamówienia przedłuża termin składania ofert do dnia 04.10.2023 r. godz.12.00.
Instytut De Republica zaprasza do złożenia oferty.
Przedmiot zamówienia:
Dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz wykonanie, dostawa montaż zabudowy meblowej do nowej siedziby IDR ( 2 części).
Część nr 1 – dostawa wraz z montażem mebli biurowych.
Wymagania ogólne
Meble biurowe muszą być:
- fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie
z normami branżowymi i posiadać gwarancję na okres minimum 24 miesięcy,
- spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi,
- muszą spełniać wszystkie parametry techniczne określone w OPZ,
- produkty muszą posiadać instrukcję montażu, obsługi i konserwacji napisaną w języku polskim,
- meble muszą być zapakowane w paczki do montażu,
- nie dopuszcza się mebli klejonych,
- w okresie gwarancji wymagany jest coroczny przegląd serwisowy produktu.
- Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
Wszędzie tam gdzie w OPZ znajduje się określenie typu „nazwa własna” należy rozumieć typu ” nazwa własna ” lub równoważne.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
- Zamówienie obejmuje sprzedaż ,dostawę wraz z wniesieniem oraz montaż mebli biurowych.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego.
Część nr 2 – zabudowa meblowa szafa – garderoba
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego.
- Zabudowa musi posiadać gwarancję na okres minimum 24 miesięcy.
- W okresie gwarancji wymagany jest coroczny przegląd serwisowy produktu.
- Zamówienie obejmuje wykonanie, dostawę wraz z wniesieniem oraz montaż mebli biurowych do zabudowy.
- Inne warunki zamówienia :
- Dopuszcza się składanie ofert na poszczególne części zamówienia.
- Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W tym przypadku Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców.
- Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz projektowania uniwersalnego, w szczególności z uwzględnieniem obowiązków wynikających z art. 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 ze zm.)
Miejsce wykonania zamówienia:
Nowa siedziba Zamawiającego – Atrium Plaza Al. Jana Pawła II 29, 00-867 Warszawa
Termin wykonania zamówienia lub czas trwania zamówienia:
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie nie dłuższym niż 6 tygodni od daty podpisania umowy.
Wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Warunki udziału w zapytaniu:
1. Warunkiem udziału w zapytaniu jest dostępność usług i gotowość ich świadczenia na rzecz Instytutu De Republica zgodnie z punktem 2 niniejszego zapytania ofertowego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnym do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, w tym niezalegania z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu;
5) wobec Wykonawcy nie została otwarta likwidacja lub ogłoszona upadłość, lub ogłoszono upadłość wraz z zawarciem układu zatwierdzonego prawomocnym postanowieniem sądu, który nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego.
6) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835)
Dodatkowo oświadczą, że : Oferowane produkty oraz usługi są zgodne z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.
3. Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu są oświadczenia w ramach Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
Ocena spełniania warunków udziału w zapytaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, na podstawie informacji zawartych w ofercie Wykonawcy.
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia ww. warunki na dzień złożenia oferty.
Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej w każdej części Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Nr |
Kryterium wyboru |
Waga |
1. |
Cena |
70 % |
2 |
Termin realizacji |
30 % |
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
Cena – 70 %
będzie liczone wg wzoru:
Liczba punktów w kryterium cena = (cena najniższa/cena oferowana) * 70
Termin realizacji – 30%
3 tygodnie i mniej – 30 pkt
5 – 4 tygodnie – 15 pkt
6 tygodni – 0 pkt
OPZ oraz WIĘCEJ INFORMACJI W ZAŁĄCZONCYH PLIKACH (PONIŻEJ)
Zmiana treści nr 1:
Warszawa dnia 28.09.2023 r.
Wykonawcy
Dotyczy: Zapytania ofertowego nr 29/2023 na dostawę wraz z montażem mebli biurowych oraz wykonanie, dostawa montaż zabudowy meblowej do nowej siedziby IDR ( 2 części).
Zamawiający – Instytut De Republica modyfikuje dokumenty zamówienia.
Do oferty należy dodatkowo dołączyć:
Część nr 1 – dostawa wraz z montażem mebli biurowych – minimum 1 zdjęcie oferowanych mebli.
Część nr 2 – zabudowa meblowa szafa garderoba – minimum 2 zdjęcia przykładowych realizacji zgodnych z przedmiotem zamówienia.
Oferty złożone bez dokumentacji fotograficznej zostaną odrzucone.
Zamawiający, w związku z modyfikacją dokumentów zamówienia przedłuża termin składania ofert do dnia 04.10.2023 r. godz.12.00.
Marcin Łajca Koordynator BAF
Składanie ofert:
Przedłużony termin składnia ofert do dnia 04/10/2023 do godziny 12:00
Oferty zawierające wszystkie wymagane załączniki należy złożyć do dnia 04/10/2023 do godziny 12:00:
- osobiście w siedzibie Instytutu De Republica (Al. Jana Pawła II 29, piętro 5, 00-867 Warszawa) z dopiskiem na kopercie "ZAPYTANIE OFERTOWE 29/2023 – Dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz wykonanie, dostawa montaż zabudowy meblowej do nowej siedziby IDR ( 2 części)."
- poprzez przesyłkę pocztową lub kurierską na adres Instytut De Republica, Al. Jana Pawła II 29, piętro 5, 00-867 Warszawa z dopiskiem na kopercie "ZAPYTANIE OFERTOWE 29/2023 – Dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz wykonanie, dostawa montaż zabudowy meblowej do nowej siedziby IDR ( 2 części)."
- drogą elektroniczną na adres email , do wiadomości . W tytule prosimy o wpisanie "ZAPYTANIE OFERTOWE 29/2023 – Dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz wykonanie, dostawa montaż zabudowy meblowej do nowej siedziby IDR ( 2 części).". Do wiadomości należy dołączyć podpisany i zeskanowany formularz oferty lub formularz oferty opatrzony podpisem elektronicznym oraz pozostałe dokumenty, o których mowa w zapytaniu.
Data publikacji: 26/09/2023, 18:09:59
Podmiot udostępniający: Instytut De Republica
Informacja o wyborze oferty:
Zamawiający – Instytut De Republica, informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.
Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 2, złożoną przez Wykonawcę
mdd Sp. z o.o. ul. Koronowska 22, 89-400 Sępólno Krajeńskie
z ceną brutto: Część nr 1 -130 65 3,84 zł, Część nr 2- 14 735,40 zł.
Oferowany termin realizacji zamówienia 4-5 tygodni.
Wybrana oferta spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu wymagane w zapytaniu ofertowym i uzyskała największą liczbę punktów w ocenianych kryteriach.