Rozstrzygnięte
ZAPYTANIE OFERTOWE 16/2023 – Usługa wykonania filmów (nagrań wideo) z organizowanych lub współorganizowanych przez Instytut De Republica wydarzeń naukowych, popularno-naukowych oraz popularyzatorskich
Instytut De Republica zaprasza do złożenia oferty.
Przedmiot zamówienia:
Usługa wykonania filmów (nagrań wideo) z organizowanych lub współorganizowanych przez Instytut De Republica (IDR) wydarzeń naukowych, popularno-naukowych oraz popularyzatorskich (m.in. wywiady, wykłady, wystąpienia, gale, innego rodzaju wydarzenia).
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
- Czas trwania pojedynczego wydarzenia: od 1 dnia zdjęciowego do maksymalnie 5 dni zdjęciowych. Jeden dzień zdjęciowy obejmuje przedział czasowy w godzinach pomiędzy 9:00 – 18:30 i odpowiada maksymalnie 8 godzinom „surowego” nagrania (uwzględniając przerwy, czynności techniczne, etc.).
- Długość nagrania finalnego będzie uzależniona od długości zarejestrowanego wydarzenia.
- Z uwagi na realizowanie zamówienia dotyczącego wydarzeń, które nastąpią w przyszłości dokładne miejsca i terminy wykonania zamówienia nie są znane.
- Przewidywane lokalizacje i czas trwania wydarzeń:
- 1-dniowe – 24 dni zdjęciowych: Warszawa i okolice (x 19 dni), Toruń (3x), Kazimierz Dolny (2x) lub inne miasta na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej;
- 2-dniowe – 2 wydarzenia – Lublin (2 dni) i Poznań (2 dni);
- 5-dniowe – 1 x 5 dni.
Szacowana ilość konferencji w trakcie trwania umowy – 33 dni zdjęciowe;
Szacowana maksymalna ilość minut gotowych nagrań 15 840 – (33 x 8 x 60min)
O dokładnym miejscu, terminie i długości (ilość dni) wydarzenia, Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej w terminie 14 dni przed datą wydarzenia.
O wszelkich zmianach lub odwołaniu wydarzenia Wykonawca zostanie poinformowany najpóźniej w terminie 7 dni przed datą wydarzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie będzie przysługiwało odszkodowanie.
- Warunki techniczne nagrania:
- Rejestracja materiału musi odbywać się: co najmniej 2 kamerami pracującymi w standardzie minimum 4K (UHD 3840 x 2160px);
- z użyciem niezbędnych narzędzi do rejestracji wypowiedzi (przykładowo mikrofony na tyczce lub mikroporty),
- z użyciem urządzeń do stabilizacji obrazu,
- z użyciem niezbędnych narzędzi do zapewnienia odpowiedniego oświetlenia planu zdjęciowego,
- z użyciem krótkiej jazdy kamerowej,
- z użyciem urządzeń pozwalających na rejestrację obrazu z innych urządzeń, jeżeli charakter wydarzenia będzie wymagał rejestracji przebiegu wydarzenia przy ich użyciu (np. przechwycenie obrazu z telewizora, ekranu diodowego lub innego źródła).
- Zakres przedmiotowy:
- nagranie wydarzenia z uwzględnieniem wymagań określonych w ust. 2,
- przygotowanie intro i outro wszystkich filmów wg wytycznych Zamawiającego,
- montaż/postprodukcja z nakręconego materiału, w tym m.in. korekty ścieżki dźwiękowej, kolorów, obrazu, redukcji szumów,
- dostarczenie na wyraźną prośbę „surowego” materiału wideo do Zamawiającego,
- przygotowanie napisów przedstawiających występującą osobę oraz nazwę wykładu/wystąpienia (tzw. wizytówki/plansze),
- przygotowanie z każdego dnia zdjęciowego /wydarzenia:
- filmu promocyjnego (skrótu z całego wydarzenia) na Facebook ,YouTube trwającego nie dłużej niż 2 minuty i przekazanie Zamawiającemu materiału filmowego w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zakończenia wydarzenia wraz z podkładem muzycznym;
- filmów z poszczególnymi wystąpieniami i przekazanie Zamawiającemu materiału filmowego w terminie, nie dłuższym niż 3 dni robocze od zakończenia wydarzenia.
- użycie licencjonowanego podkładu muzycznego, którego wybór zatwierdzi Zamawiający.
- Zamawiający przewiduje kolaudację materiału filmowego z możliwością wprowadzenia zmian.
- Warunki techniczne materiału końcowego:
1 Formaty emisyjne: pliki w jakości HD lub 4K UHD 3840×2160 – mp4 (kodek H.264), kompatybilne z platformami YouTube, Facebook.
2 Każdy film z poszczególnego wykładu powinien zawierać na początku dane wykładowcy (imię nazwisko, stopień naukowy) oraz nazwę referatu.
3 Przesłane filmy muszą mieć formę gotowego materiału filmowego, tj. po dokonanym montażu (niezawierające momentów nagrania, które nie są ściśle związane z przekazaniem treści rejestrowanego wydarzenia, m. in. okresów przerw i posiłków, przypięcia mikrofonów, uzupełniania wody prelegentom i innych czynności niepodlegających rejestracji z uwagi na tematykę nagrania w końcowym materiale filmowym).
- Inne warunki zamówienia :
- Instytut De Republica nie zwraca kosztów zakwaterowania i wyżywienia podczas wykonywania zlecenia;
- Zamawiający zwraca Wykonawcy koszty dojazdu z siedziby Wykonawcy do miejsca realizacji usługi, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2302), w oparciu o złożone Zamawiającemu przez Wykonawcę oświadczenie, zawierające informację o kosztach przejazdu, środkach komunikacji i ew. dołączonych dokumentach potwierdzających poniesione wydatki stanowiące koszty podróży.
- Ofertę należy złożyć na całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
- Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W tym przypadku Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców
- Miejsce wykonania zamówienia: miasta na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej.
- Termin wykonania zamówienia lub czas trwania zamówienia
1 czerwiec – 31 grudzień 2023 roku
Wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Warunki udziału w zapytaniu:
1. Warunkiem udziału w zapytaniu jest dostępność usług i gotowość ich świadczenia na rzecz Instytutu De Republica zgodnie z punktem 2 niniejszego zapytania ofertowego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia tj.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wykonał, co najmniej 5 filmów (dokumentalne, promocyjne, reklamowe, szkoleniowe/instruktażowe/reportaże/relacje z wydarzeń), (w tym co najmniej jeden film z elementami animacji komputerowych) o wartości nie mniejszej niż 5000,00 złotych brutto każdy film;
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, że wykonane usługi spełniają warunek, oraz że zostały wykonane należycie (referencje) – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnym do wykonania zamówienia tj.
Wykonawca powinien dysponować minimum 2 kamerami, 2 kamerzystami, 1 montażystą oraz posiadać wszelki niezbędny sprzęt i umiejętności do filmowania materiałów oraz montażu.
Do potwierdzenia oświadczeniem Wykonawcy.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, w tym niezalegania z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu;
5) wobec Wykonawcy nie została otwarta likwidacja lub ogłoszona upadłość, lub ogłoszono upadłość wraz z zawarciem układu zatwierdzonego prawomocnym postanowieniem sądu, który nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego.
6) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835)
3. Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu są oświadczenia w ramach Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego wraz z wykazem usług i referencjami (załącznik 1a do Zapytania ofertowego) .
Ocena spełniania warunków udziału w zapytaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, na podstawie informacji zawartych w ofercie Wykonawcy.
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia ww. warunki na dzień złożenia oferty.
Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej :
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Nr |
Kryterium wyboru |
Waga |
1. |
Cena |
70 % |
2. |
Jakość filmu |
30 % |
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
100% = 100 punktów
Cena – 70%
będzie liczone wg wzoru:
Liczba punktów w kryterium cena = (cena najniższa/cena oferowana) * 70
Jakość filmu – 30%
Wykonawca dołączy do oferty próbkę ( 7-10 minut ) zrealizowanego przez siebie filmu (dokumentalnego, promocyjnego,reklamowego,szkoleniowego/instruktażowego/reportaże/relacje z wydarzeń).
Ocenie podlegać będzie ogólna jakość filmu, jakość nagrania, jakość doświetlenia, jakość dźwięku, sposób montażu, wykorzystane efekty animacji komputerowej
WIĘCEJ INFORMACJI ORAZ WZÓR DOKUMENTÓW W ZAŁĄCZONYCN PLIKACH (PONIŻEJ)
Składanie ofert:
Upłynął termin składnia ofert (23/05/2023 do godziny 10:00)
Oferty zawierające wszystkie wymagane załączniki należy złożyć do dnia 23/05/2023 do godziny 10:00:
- osobiście w siedzibie Instytutu De Republica (ul. Belwederska 23 lok.1, 00-761 Warszawa) z dopiskiem na kopercie "ZAPYTANIE OFERTOWE 16/2023 – Usługa wykonania filmów (nagrań wideo) z organizowanych lub współorganizowanych przez Instytut De Republica wydarzeń naukowych, popularno-naukowych oraz popularyzatorskich"
- poprzez przesyłkę pocztową lub kurierską na adres Instytut De Republica, ul. Belwederska 23 lok.1, 00-761 Warszawa z dopiskiem na kopercie "ZAPYTANIE OFERTOWE 16/2023 – Usługa wykonania filmów (nagrań wideo) z organizowanych lub współorganizowanych przez Instytut De Republica wydarzeń naukowych, popularno-naukowych oraz popularyzatorskich"
- drogą elektroniczną na adres email , do wiadomości . W tytule prosimy o wpisanie "ZAPYTANIE OFERTOWE 16/2023 – Usługa wykonania filmów (nagrań wideo) z organizowanych lub współorganizowanych przez Instytut De Republica wydarzeń naukowych, popularno-naukowych oraz popularyzatorskich". Do wiadomości należy dołączyć podpisany i zeskanowany formularz oferty lub formularz oferty opatrzony podpisem elektronicznym oraz pozostałe dokumenty, o których mowa w zapytaniu.
Data publikacji: 15/05/2023, 17:54:23
Podmiot udostępniający: Instytut De Republica
Informacja o wyborze oferty:
Zamawiający – Instytut De Republica, informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.
Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 1, złożoną przez Wykonawcę
Dominik Judka ul. Dwernickiego 59, 38-700 Ustrzyki Dolne z ceną brutto 59 400,00 zł.
Wybrana oferta spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu wymagane
w zapytaniu ofertowym i uzyskała największą liczbę punktów w ocenianych kryteriach.
Dziękujemy za złożenie ofert w ww. postępowaniu prowadzonym przez Instytut De Republica.