Rozstrzygnięte

ZAPYTANIE OFERTOWE 23/2023 – SPRZEDAŻ I SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW POPULARYZATORSKICH  DLA INSTYTUTU DE REPUBLICA w WARSZAWIE w 2023 ROKU.

Informacja o wyborze oferty:

Zamawiający – Instytut De Republica, informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.

Jako ofertę najkorzystniejsze uznano oferty, złożone przez następujących Wykonawców:

Część nr 1 – M. Pelczar Chocolatier Anna Pelczar ul. Rynek, 18 38-420 Korczyna z ceną brutto 4280,40 zł

Część nr 2 – Drukarnia Akcygraf Miklaszewska, Biegańska, Misior Sp. J.
ul. Południowa 8, 62-080 Rumianek z cena brutto 12047,85 zł

Część nr 7 – Manufaktura S.C. A.Jewuła M. Kostur ul. Grodzka 38, 31-044 Kraków z cena brutto 4245,50 zł

Postępowanie na część nr 3,4,5,6 zostało unieważnione ze względu na brak ofert.

Wybrane oferty spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu wymagane w zapytaniu ofertowym i uzyskały największą liczbę punktów w ocenianych kryteriach.

Instytut De Republica zaprasza do złożenia oferty.

Przedmiot zamówienia:

 

LP

Numer części, nazwa i opis przedmiotu zamówienia

Ilość sztuk

1

CZĘŚĆ 1. CZEKOLADKI/ PRALINY:

W każdym opakowaniu 9 czekoladek/pralin w trzech różnych smakach i kolorach ganache’u: 3 o smaku truskawkowym (ganache „czerwony”), 3 o smaku słonego karmelu i orzecha laskowego (ganache „biały”) oraz 3 o smaku pistacjowym (ganache „czarny”). Kształt czekoladek/pralin: półkule.

Całościowy skład pralin powinien zawierać wyłącznie sprawdzone, wyselekcjonowane i jak najbardziej naturalne składniki (maks. 6 składników na jedną czekoladkę)

Gramatura jednej czekoladki/praliny: 8-11 gram.

Czekoladki/praliny powinny być pakowane eleganckie kartonowe pudełka w kształcie kwadratu w kolorze czarnym matowym (bez żadnych zdobień) w wycięciem na przezroczystą folię w kształcie koła. Na przodzie opakowania nadrukowany logotyp Instytutu De Republica w wersji full color. Opakowanie ozdobione elegancką czarną, matową lub półmatową wstążką.

Projekt opakowania po stronie wykonawcy, opracowany we współpracy z Instytutem De Republica.

 100 sztuk/ opakowań 

2

CZĘŚĆ  2  – PESRONALIZOWANE NOTESY-PLANERY:

Okładka: skórzana okleina wykonana z naturalnych odpadów garbarskich (min. 80%) w kolorze czarnym. Na okładce wytłoczony logotyp Instytutu De Republica *

* projekt po stronie Wykonawcy, według wytycznych Instytutu De Republica

Środek:

  1. Wyklejka: papier ivory smooth o gramaturze 170g/m2; nadruk **

** projekt nadruku wyklejki po stronie Instytutu De Republica, według wytycznych technicznych przesłanych przez wykonawcę

  1. Notes-planer: minimalnie 140 – maksymalnie 150 stron; papier ivory premium gładki kremowy o gramaturze 90g/m2; ca: 185x245mm; nadruk ***

*** projekt po stronie Wykonawcy, według wytycznych Instytutu De Republica

  1. Dodatkowe, personalizowane rozkładówki: papier kredowy o gramaturze 150g/m2; ca 185x245mm/10 kartek; druk: CMYK+CMYK; nadruk ****

**** projekt nadruku personalizowanych rozkładówek po stronie Instytutu De Republica, według wytycznych technicznych przesłanych przez wykonawcę

Dodatkowe elementy:

1)      banderola (model: ABB06); papier kredowy o gramaturze 150g/m2; ca 450x254mm; druk: CMYK+0; wykończenie: folia matowa odporna na zarysowania; kolor: czarny; na banderoli nadrukowany logotyp Instytutu De Republica (full color) *****

***** projekt nadruku banderoli po stronie Instytutu De Republica, według wytycznych technicznych przesłanych przez wykonawcę

2)      tasiemka wewnętrzna: satynowa o maksymalnej szerokości 5 mm; kolor czarny

3)      gumka zamykająca: płaska o maksymalnej szerokości 10mm; kolor czarny; montowana pod wyklejkę

4)      kieszonka na dokumenty: papier ivory smooth o gramaturze 170g/m2

Skład: po stronie wykonawcy, według wytycznych Instytutu De Republica

Czas wykonania: maksymalnie 5 tygodni od zaakceptowania przez IDR ostatecznej wersji projektu.

100 sztuk notesów

3

CZĘŚĆ 3  –  ŁADOWARKA BEZPRZEWODOWA DO SMARTFONÓW

Okrągła ładowarka bezprzewodowa z bambusa lub tworzywa.

Kolor: wszystkie widoczne elementy ładowarki w kolorze czarnym matowym.
Specyfikacja techniczna produktu: Kompatybilność z urządzeniami obsługującymi QI, np. z najnowszym systemem android lub iPhone.

Znakowanie: logotyp Instytutu De Republica w wersji full color lub jeden kolor nadrukowany na okrągłej części ładowarki (do ustalenia po której stronie).

Projekt produktu z oznakowaniem: po stronie wykonawcy.

Wykonanie produktu: maksymalnie 4 tygodnie po pisemnej akceptacji projektu przez Instytut De Republica

200 SZT. ŁADOWAREK

4

CZĘŚĆ 4  – PENDRIVE/ NOŚNIKI PAMIĘCI :

Pendrive o minimalnej pojemności 16 GB.

Kolor: czarny mat (dopuszczalne pojedyncze elementy w kolorze stalowym/srebrnym).

Znakowanie: logotyp Instytutu De Republica w wersji full color lub jeden kolor

Projekt produktu z oznakowaniem: po stronie wykonawcy.

Wykonanie produktu: maksymalnie 4 tygodnie po pisemnej akceptacji projektu przez Instytut De Republica.

 

200 SZTUK

5

CZĘŚĆ 5 –  BISZKOPTOWE CIASTKA Z TEKSTEM typu „ciastko szczęścia” lub „ciastko z wróżbą”:
Ciastka biszkoptowe o prostym, jak najbardziej naturalnym składzie (maksymalnie 5 składników), chrupiące o kształcie i chrupkości klasycznego „ciastka z wróżbą” lub „ciastka szczęścia” (niebarwione).

Każde ciastko powinno zawierać tekst o maksymalnej długości 150 znaków ze spacjami (teksty zostaną przesłane przez Instytut De Republica w liczbie: 500).

Każde ciastko powinno być zapakowane w przezroczystą folię.

Znakowanie: logotyp Instytutu De Republica nadrukowany na karton dołączany do każdego ciastka w wersji full color lub naklejka z logotypem Instytutu De Republica w wersji full color, naklejona na każde opakowanie z ciastkiem.

Projekt znakowania: po stronie wykonawcy w uzgodnieniu z Instytutem De Republica

Wykonanie i dostarczenie produktu: w dwóch partiach: pierwsza partia produktów w liczbie 1500 ciastek w terminie 2 tygodni od zaakceptowania przez IDR zamówienia, druga partia w liczbie 1500 sztuk: do 15 grudnia 2023 roku .

UWAGA: (warunek konieczny): ciastka powinny być dostarczone w opakowaniach zbiorczych po 500 ciastek w jednym. Co ważne, w jednym opakowaniu zbiorczym zawierającym 500 ciastek, każde z ciastek  musi mieć inne hasło z środku (hasła w jednym boxie zbiorczym muszą być niepowtarzalne).

3000 SZTUK

6

CZĘŚĆ 6  – WEGAŃSKIE LANDRYNKI:

Wegańskie cukierki owocowe w miksie smaków owocowych (minimum 4 smaki) wyprodukowane na bazie naturalnych soków owocowych o maksymalnie ograniczonej ilości cukru.

Waga minimalna jednego cukierka: 4 gramy

Każdy cukierek zapakowany w materiał takiego rodzaju, który będzie nadawał się do kontaktu z żywnością a jednocześnie, który zapewni mu maksymalną przydatność do spożycia od daty wyprodukowania.

Specyfikacja opakowania i znakowanie produktu: opakowanie w kolorze czarnym matowym z nadrukowanym logotypem Instytutu De Republica w wersji full color (konieczna akceptacja Instytutu De Republica).

Wykonanie i dostarczenie produktu pod wskazany adres: pierwsza partia (25 kg) maksymalnie 2 tygodnie od pisemnej akceptacji projektu opakowania przez IDR, druga partia (25 kg) – do 15 grudnia 2023 roku.

 

50 KILOGRAMÓW

7

CZĘŚĆ 7  – BEZGLUTENOWE KARMELKI O RÓŻNYCH SMAKACH
1500 opakowań bezglutenowych karmelków o różnych smakach

Bezglutenowe karmelki o różnych smakach. Liczba składników wykorzystanych do produkcji jednego cukierka nie powinna przekraczać pięciu, w przypadku konieczności wykorzystania barwników, muszą być to komponenty wyłącznie naturalne (np. karmel, węgiel roślinny, chlorofilin, betanina, beta-karothen, carthamus, shade blue)

W każdym opakowaniu 5 różnych cukierków. Opakowanie musi być przystosowane do kontaktu z żywnością i nie posiadać żadnych oznakowani ani wzorów.

Waga minimalna jednego cukierka: 4 gramy

Termin przydatności do spożycia: minimum 6 miesięcy

Znakowanie: logotyp Instytutu De Republica nadrukowany na kartonik dołączany do każdego opakowania w wersji full color lub naklejka z logotypem Instytutu De Republica w wersji full color, naklejona na każde opakowanie 

Projekt znakowania: po stronie wykonawcy w uzgodnieniu z Instytutem De Republica

Wykonanie i dostarczenie produktu: w dwóch partiach: pierwsza partia produktów w liczbie 500 opakowań ciastek w terminie 2 tygodni od zaakceptowania przez IDR zamówienia, druga partia w liczbie 1000 sztuk: do 15 grudnia 2023 roku .

1500 OPAKOWAŃ

 

Wymagania ogólne dotyczące art. przemysłowych elektronicznych 

  • Zamawiający wymaga, aby oferowane akcesoria dostarczone w ramach niniejszego zamówienia były fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2022 r. lub 2023 r.
  • Akcesoria elelktroniczne muszą posiadać deklarację zgodności wyrobu z normami europejskimi CE (Conformite Europeenne – Zgodność Europejska)
  • Oferowany sprzęt musi być objęty gwarancją producenta i musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej.
  • Zamawiający nie dopuszcza dostawy urządzeń odnawianych, demonstracyjnych czy powystawowych.
  • Dostarczone akcesoria w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do  wycofania z produkcji lub sprzedaży.
  • Dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych.
  • Ilekroć w niniejszym zapytaniu, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
  •  Minimalny termin gwarancji wynosi: 12 miesięcy jeżeli termin gwarancji producenta jest krótszy.

 

Wymagania ogólne dotyczące art. spożywczych

 

1. Wykonawca dostarczy każdą zamówioną partię towarów na własny koszt, środkiem transportu wymaganym dla rodzaju dostarczonych towarów żywnościowych, zgodnie  z obowiązującymi przepisami. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie Zamawiającego.

2. Wykonawca musi spełniać wymagania higieniczno-sanitarne w procesie produkcji i obrocie żywnością, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2020 poz. 2021  z późn. zm.).

3. Oferowane produkty, a także sposób ich przewozu i przechowywania winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji  i  obrotu  żywności,  a  w  szczególności:  ustawy  z  dnia  25  sierpnia  2006  r.  o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2020 poz. 2021, z późn. zm.); ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. 2019 poz. 2178 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. 2020 poz. 1753 z poźn. zm.) wraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tych ustaw.

4. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności (Dz. Urz. UE L 354 z 31.12.2008, str. 16, z późn. zm.),

5. Każdy produkt winien być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP, GMP/GHP.

6. Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku / klasy.

7. Każdy dostarczony produkt nie może odbiegać od Polskich Norm, na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.

8. Dostarczane produkty spełniać muszą prawem określone wymogi dla tych produktów w  tym  wymogi  zdrowotne.  Materiał  opakowaniowy winien  być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Każdy asortyment produktów musi być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Produkty spożywcze powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z wymaganiami rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r. poz. 29). Opakowania produktów spożywczych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania.

9. Dostarczane produkty muszą być zgodne z opisem zawartym w złożonej ofercie, a w przypadku dostawy produktu równoważnego, Zamawiający wymaga, aby opakowanie tego produktu zawierało wszystkie informacje umożliwiające identyfikację spełnienia wskazanych wymagań minimalnych (parametrów) dla danego produktu (gramatura, zawartość procentowa poszczególnych składników, wydajność  z opakowania, wartość odżywcza itp.) wskazanych w ofercie.

10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte, nie ukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt w terminie nie dłuższym niż do godz. 10.00 w dniu następnym dniu po dniu dostawy.

 

 

 

 

 Inne warunki zamówienia :

Ofertę należy złożyć na całość zamówienia lub na kilka części lub na jedną część.

 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W tym przypadku Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców.

 

Miejsce wykonania zamówienia:

Wykonawca własnymi siłami lub na własny koszt dostarczy wszystkie elementy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.

 

Termin wykonania zamówienia lub czas trwania zamówienia:

Sukcesywna dostawa zgodnie z terminami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia

 

Wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

Warunki udziału w zapytaniu:

 Warunkiem udziału w zapytaniu jest dostępność usług i gotowość ich świadczenia na rzecz Instytutu De Republica zgodnie z  niniejszym zapytaniem ofertowym.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2)  posiadania wiedzy i doświadczenia;

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnym do wykonania zamówienia;

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, w tym niezalegania z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu;

5) wobec Wykonawcy nie została otwarta likwidacja lub ogłoszona upadłość, lub ogłoszono upadłość wraz z zawarciem układu zatwierdzonego prawomocnym postanowieniem sądu, który nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego.

6) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresjina Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835)Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu są oświadczenia w ramach Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

Ocena spełniania warunków udziału w zapytaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, na podstawie informacji zawartych w ofercie Wykonawcy.

Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia ww. warunki na dzień złożenia oferty.

 

Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej w każdej części Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

 

Nr

Kryterium wyboru

Waga

1.

Cena

100 %

 

Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:

100% = 100 punktów

Cena – 100%

będzie liczone wg wzoru:

Liczba punktów w kryterium cena = (cena najniższa/cena oferowana) * 100

 

WIECEJ INFORMACJI W ZAŁĄCZONYCH PLIKACH  /PONIŻEJ/

Składanie ofert:

Upłynął termin składnia ofert (30/08/2023 do godziny 09:00)

Oferty zawierające wszystkie wymagane załączniki należy złożyć do dnia 30/08/2023 do godziny 09:00:

  • osobiście w siedzibie Instytutu De Republica (Al. Jana Pawła II 29, piętro 5, 00-867 Warszawa) z dopiskiem na kopercie "ZAPYTANIE OFERTOWE 23/2023 – SPRZEDAŻ I SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW POPULARYZATORSKICH  DLA INSTYTUTU DE REPUBLICA w WARSZAWIE w 2023 ROKU."
  • poprzez przesyłkę pocztową lub kurierską na adres Instytut De Republica, Al. Jana Pawła II 29, piętro 5, 00-867 Warszawa z dopiskiem na kopercie "ZAPYTANIE OFERTOWE 23/2023 – SPRZEDAŻ I SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW POPULARYZATORSKICH  DLA INSTYTUTU DE REPUBLICA w WARSZAWIE w 2023 ROKU."
  • drogą elektroniczną na adres email , do wiadomości . W tytule prosimy o wpisanie "ZAPYTANIE OFERTOWE 23/2023 – SPRZEDAŻ I SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW POPULARYZATORSKICH  DLA INSTYTUTU DE REPUBLICA w WARSZAWIE w 2023 ROKU.". Do wiadomości należy dołączyć podpisany i zeskanowany formularz oferty lub formularz oferty opatrzony podpisem elektronicznym oraz pozostałe dokumenty, o których mowa w zapytaniu.

Data publikacji: 23/08/2023, 19:30:19
Podmiot udostępniający: Instytut De Republica