Rozstrzygnięte
Specjalista do spraw organizacji konferencji i uroczystości organizowanych przez IDR
Instytut De Republica zaprasza do złożenia oferty.
Opis stanowiska:
Zakres obowiązków
-
kompleksowa organizacja konferencji, seminariów, uroczystości rocznicowych (dalej zwanymi: wydarzeniami) organizowanych i współorganizowanych przez Instytut na terenie Polski, w tym koordynacja i nadzór nad organizowanymi uroczystościami na poziomie współpracy pomiędzy podmiotami (służbami i instytucjami) odpowiedzialnymi za poszczególne obszary odpowiedzialności, weryfikacja list uczestników imprezy, zapewnieniem miejsca wydarzenia, koordynacja usług gastronomicznych i hotelowych oraz transportu, nagłośnienia oraz filmowania
-
w ramach koordynacji prac nad miejscami wydarzeń organizowanych przez IDR – liczne wyjazdy służbowe w celu podziału obszarów odpowiedzialności pomiędzy poszczególne podmioty, ustalenie dróg komunikacji i wymiany informacji, ustalenie czasowej spójności realizowanych zadań (ich właściwej kolejności) oraz rozpoznania możliwych ryzyk,
-
umiejętność organizacji wydarzeń, redagowania pism, zaproszeń, etykietowania korespondencji, pozyskiwanie danych, tworzenie i zarządzanie bazami danych
Wymagania
-
min. 2-letnie doświadczenie w jednostkach budżetowych przy administracji/organizacji konferencji,
-
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki marketing, zarządzanie, finanse i rachunkowość,
-
bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
-
samodzielność i odpowiedzialność,
-
łatwość w budowaniu relacji i współpracy w zespole,
-
umiejętność wykonywania obowiązków pod presją czasu,
- znajomość procedur i przepisów zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w prężnie rozwijającej się państwowej jednostce budżetowej
-
możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
-
stałe godziny pracy
-
niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie specjalistów
-
przyjazną atmosferę pracy
RODO:
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Instytutu De Republica z siedzibą w Warszawie ul. Belwederska 23 /1, zgadzasz się na przetwarzanie przez Instytut De Republica Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: rodo@iderepublica.pl
Składanie ofert:
Upłynął termin składnia ofert (08/12/2021 do godziny 10:00)
Oferty zawierające wszystkie wymagane załączniki należy złożyć do dnia 08/12/2021 do godziny 10:00:
- osobiście w siedzibie Instytutu De Republica (ul. Belwederska 23 lok.1, 00-761 Warszawa) z dopiskiem na kopercie "Specjalista do spraw organizacji konferencji i uroczystości organizowanych przez IDR"
- poprzez przesyłkę pocztową lub kurierską na adres Instytut De Republica, ul. Belwederska 23 lok.1, 00-761 Warszawa z dopiskiem na kopercie "Specjalista do spraw organizacji konferencji i uroczystości organizowanych przez IDR"
- drogą elektroniczną na adres email , do wiadomości . W tytule prosimy o wpisanie "Specjalista do spraw organizacji konferencji i uroczystości organizowanych przez IDR". Do wiadomości należy dołączyć podpisany i zeskanowany formularz oferty lub formularz oferty opatrzony podpisem elektronicznym oraz pozostałe dokumenty, o których mowa w zapytaniu.
Data publikacji: 03/12/2021, 11:21:49
Podmiot udostępniający: Instytut De Republica
Informacja o wyborze oferty:
Instytut De Republica informuje, że na stanowisko: Specjalista do spraw organizacji konferencji i uroczystości organizowanych przez IDR
wybrana została Pani Anna Styś